(0 item) - € 0,00

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Veelgestelde vragen

1. Levertijden
2. Verzendkosten
3. Wijziging aanbrengen bestaande bestelling
4. Kapot of beschadigd product ontvangen?
5. Bestelling niet compleet?
6. Verkeerd product ontvangen?
7. Product retour sturen?
8. Minimale orderwaarde?
9. Producten niet voorradig?
10. Overige vragen

 

1. Levertijden

Megapets.nl streeft erna om bestellingen welke op werkdagen voor 17:30 bij ons binnen zijn de volgende dag te leveren. De uiterlijke levertijd is 2-3 werkdagen

Levering vindt niet plaatst op zondag, maandag en op feestdagen.

 

2. Verzendkosten

Bij Megapets.nl betaal je een vast bedrag per bestelling. De verzendkosten zijn altijd 1,95 ongeacht het aantal product wat je koopt. 

 

3. Wijziging aanbrengen bestaande bestelling?

Heb je een bestelling geplaatst en wil je hier iets aan toevoegen of verwijderen?

Helaas is het bij Megapets.nl niet mogelijk om een bestaande bestelling te wijzigen, omdat deze direct doorgestuurd wordt naar ons magazijn. Een wijziging aanbrengen aan een bestelling is hierdoor erg fout gevoelig. Producten die je uiteindelijk toch niet wilt ontvangen kan je het beste aan ons retour sturen. Producten die je wilde toevoegen kan je het beste een volgende keer meebestellen. 

 

4. Kapot of beschadigd product ontvangen?

Wij besteden veel zorg aan onze producten en de verzending hiervan. Helaas komt het wel eens voor dat er een product geleverd wordt dat kapot of beschadigd is.

Zodra je een kapot of beschadigd product hebt ontvangen, dien je ons hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte te brengen. Dit kan je doen middels een mailtje aan de klantenservice met daarin je bestelnummer en een foto van het kapotte product. Binnen een paar werkdagen zullen wij de aanvraag in behandeling nemen.

Let op dat er een duidelijke foto wordt gestuurd waarop de schade goed zichtbaar is. Aanvragen waarbij de foto onduidelijk is worden niet in behandeling genomen.

 

5. Bestelling niet compleet?

Wij streven ernaar om altijd een accurate voorraad te tonen op onze website. Echter kan het voorkomen dat er meerdere personen producten op hetzelfde moment bestellen. Wij leveren dan altijd het maximaal voorradige aantal producten uit. De niet geleverde producten worden zo snel mogelijk nageleverd. 

 

6. Verkeerd product ontvangen?

Helaas kan het wel eens voorkomen dat je een verkeerd product geleverd krijgt. Je dient ons hierover zo spoedig mogelijk op de hoogte te brengen. Wij dragen er dan zorg voor dat het verkeerd geleverde product wordt opgehaald en dat het juiste product wordt nagestuurd. 

 

7. Product retour sturen?

Wil je een product retour sturen? Dan kan je dit binnen 30 dagen na ontvangst doen. Producten die later retour komen worden niet geaccepteerd.De kosten voor de retourzending komen voor eigen rekening.

Bij een retourzending dien je altijd de klantenservice van Discount4Pets op de hoogte te stellen. Wij streven ernaar om na ontvangst van het product het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug te storten.

Let op dat je de pakbon niet vergeet bij te voegen. Producten die retour komen zonder pakbon kunnen niet worden toegewezen en dus ook niet gecrediteerd.  

 

8. Minimale orderwaarde?

Megapets.nl hanteert een minimale orderwaarde van € 10,- exclusief verzendkosten en eventueel overige transactiekosten. Bestellingen onder de € 10,- worden niet verwerkt. 

 

9. Product niet voorradig?

Wil je meer producten bestellen dan er op dit moment voorradig zijn in onze winkel? Neem dan contact op met de klantenservice.

 

10. Overige vragen

Heb je geen antwoord gekregen op je vraag? Stuur ons dan een mail

[ terug ]